typ meracej sondy: magnetická;
meranie na oceľových, pozinkovaných oceľových plechoch;
rozlíšenie merania: 20-25 um;
rozsah merania (hrúbka laku): 0 µm až 600 µm;
sférický neodýmový magnet;
dvojitá stupnica s ukazovateľom.
Dvojitá stupnica s ukazovateľom uľahčuje odčítanie výsledku, čo je veľmi dôležité pri meraniach magnetickým testerom.
Váha s asistentom merania
Môžete si ľahko prečítať:
pôvodný lak - zelená plocha;
druhá vrstva laku - oblasť žltej farby;
tmel alebo hustý lak - oblasť červenej farby.
Treba si uvedomiť, že MEASUREMENT ASSISTANT® má len pomáhať pri interpretácii meraní, nemôže byť základom pre jednoznačnú odpoveď na otázku, či má auto opravy karosérie a laku. Napriek tomu veľa ľudí, ktorí autá hodnotia, poriadne nevie, čo daná hrúbka laku znamená, a tak má pomôcť práve uvedená funkcia.
Rozdiel medzi magnetickým a elektronickým meračom (testerom)
Magnetické merače a testery farby sú riešenia založené na princípe magnetickej sily, ktorá priťahuje magnet (v tomto prípade neodým) k oceli. Čím je vrstva farby na oceli hrubšia, tým je príťažlivá sila nižšia.
Treba si uvedomiť, že tieto riešenia nie sú také presné ako elektronické merače hrúbky laku, no ich presnosť je dostatočná na celkom presné posúdenie stavu karosérie auta. Bežný používateľ získa skúsenosti s meraním už po niekoľkých pokusoch.
Súprava pozostáva z:
hrúbkomer laku GL-MAG;
pokyny vytlačené na obale.
Viac z kategórie
9 €
7,50 € bez DPH